onsdag 11. august 2010

Flyttings

Endelig har jeg fått en uke med fri, så i terorien burde jeg være godt i gang med å pakke og fikse så jeg blir helt klar til å flytte til Lillehammer på søndag. Alt stort er heldigvis kommet over (til og med sofaen, selv om mamma nå vil ha den tilbake), så det gjør ting noe lettere.. Så da mangler bare alle småtingene man helst vil ha til siste slutt. Og jeg har ikke begynt:)
Gardiner, derimot - det har jeg begynt med. Kjekt at jeg plutselig har mange flere glass på hybelen på Lillehammer enn på Oppdal, og siden det er ulik størrelse på glassene gir det masse ekstraarbeid. Ergo stakk kjære mor og jeg en snartur på Kid, der jeg fant gardiner på 70%. Altså ble det 30 kroner per gardin, så da går det an å bedrive litt geriljasying. Og gerilja er det, for det er tydelig at gardinene er av billigste sort når man måler 93 cm på kantene og 94-95 cm lengde på midten. Men lell - jeg er ganske sikker på at jeg ikke kan satse på noen karriere som asiatisk gardinfabrikkarbeider. Heia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar