tirsdag 28. september 2010

Rupe



Var hjemme i helga og planen var å ta en langhelg og få med meg både elg- og rypejakta. Det endte med jobb - cash is king, planen min om å bli med storebror søndag morgen ble ditcha (ikke fra min side), så selvsagt så han en kolle, en okse og skjøt et ungdyr og da jeg ble med andre økta skjedde det ikke stort annet enn gode gamle sitte i lyngen og telle maur. Mandag ble derimot en knalldag - klager nemlig ikke på være når det er bluebird til fjells og man i tillegg skremmer opp et rypekull når man egentlig er innstilt på at det knapt er igjen ryper i fjellet.. Det ble til og med rype - etter at jeg fikk summa meg da ble plutselig flaksa opp rundt meg på alle kanter.. Om jeg slutter å bli like skremt som rypene kan det jo hende jeg klarer å ta mer enn en etter hvert og.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar