onsdag 9. februar 2011

Nå har jeg blitt tagget i film på Facebook!
Du og du, hva skjer med verden, og ikke minst - hva skjer med innsatsen jeg ofret for å se bra ut foran kamera?
Tilgi meg at stavene er fraværende. Valget stod mellom å bruke verdifull skitid mellom skiskoletimer på å spise, eller å ta med maten i heisen og dermed ha begge hender fri for effektiv spising.

Parken på Beitostølen 6.februar 2011 from Eivind Fossum on Vimeo.



Det er på ingen måte jeg som er kreativ på s-railen, forresten. ehm :) Skal se om jeg får mer og variert kjøring og footage framover, så jeg klarer å få snekra sammen en edit eller noen bilder:)

Utover det - nå står hjemmeshred på agendaen ut uka for å få tilbake skifølelsen i godpark. Satser på at det vil funke sammen med eksklusiv nattjobbing som ølglassrydder i baren fredag-lørdag natt og oppstart på danskeuka på dagtid. Det trengs om studenten skal få til både mulig Mac, Faction Kennedyskia jeg har sikla på hele vinteren og ny jakke... Studielån er ikke alt!
...-har du kji skule du ell?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar