torsdag 13. desember 2012

Endelig trenger jeg to hender for å telle antall dager på ski siden januar. Det kryper seg sakte og sikkert mot at jeg kan begynne å telle på beina også, men først må anleggene begynne med noe annet enn helgeåpent. Jeg burde også gjøre unna en eksamen. Kanskje.
Dødtiden i mellom kan dessuten brukes til andre fornuftige ting, ekskludert julebord og gløggdrikking. Ja jeg har drukket gløgg i november, men den var ikke helt ekte, for den var blandet med hvitvin i forbindelse med at hybelen var okkupert av hyggelig besøk på få kvadrat. Druknet i slaps trengte vi noe å varme oss på under Field railjam.

Kladdet i november, aldri publisert. Nå er det desember og jeg kan straks regne med lilletåa for å holde styr på skidagene. Det er tid for å drikke gløgg med god samvittighet og nyte julekalendersjokolade til 9,90 fra Rema. Tiden for at alle sresser med julegaver? Én er i boks, resten ordner seg alltid. Tenkte å gi et gavekort på mine kreative evner, fram til inspirasjonen melder seg. Eventuelt en skisse, så får kunstverket komme senere. God førjulstid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar