søndag 5. juli 2009

Ferie = ikke fri sånn helt egentlig

Og dataen har vært på reperasjon, så jeg har ikke hatt noen bilder eller noe som helst å legge ut. Så da vet du det, sånn i tilfelle du skulle finne på å lure liksom.
Hittil ferien har jeg i tilnærmet kronologisk rekkefølge gjort følgende:
Kommet meg til Oslo og tatt MR av kneet og innsett at jeg kan se langt etter sommerski, eller i det hele tatt noe som helst morsomt på en stund
Jobba og prøver å finne forebyggende tiltak mot å gå fullstendig lei av folk og unger med alt for mye energi, i tillegg til sure foreldre på ferie (hvorfor er folk så stressa når de har fro? Ta det med ro!)
Bada, både i forfriskende fjellvann (det er aldri kaldt, nemlig. Bare forfriskende, det er min baderegel nummer 1) og varmt Fagernesvann.
Blitt sykt varm! Jeg hadde aldri trodd det kunne være så varmt på Beitostølen to uker i strekk.
Begynner å innse at jeg blir "voksen" om tre dager. Jeg vet ikke om jeg liker det helt.
Merk at rekkefølgen bare var tilnærmet kronologisk. God sommer! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar