fredag 26. juni 2009

Framgang

Denne uka har jeg vært riktig så effektiv, det vil jeg påstå. Mandag fiksa jeg time hos spesialist på NIMI, kom meg til Oslo på onsdag, gikk meg sønder og sammen i Oslo by etter timen, kom meg på MR på torsdag og rett hjem igjen for å få sjekka meg inn og starta hos fysioterapeut på Beitostølen og jeg får resultatet av MRen på mandag. Det vil si at det endelig er litt framgang med kneet!
Det er godt å vite at det endelig skjer noe, og at jeg ser muligheter for at jeg snart kan komme meg igjen, om ikke annet så får jeg begynt på målretta behandling for at kneet skal bli i orden igjen. Men likevel var det ikke så dumt å ha bekjente som har mer peiling enn diverse lokale ferieleger..(kremt, dansk lege som ikke tar en eneste skikkelig test eller sjekk på kneet og garanterer at jeg kan kjøre NM etter tre dager med ro?) Hadde jeg ikke kjent ei som er fysio virker det ikke som om kneleddet i det hele tatt hadde vært såpass som det er nå, med tanke på at bevegeligheten er som den skal, og at det ikke er hovent. Det er riktignok snart tre måneder siden, men det hørtes nesten ut som om kneet skulle vært hovent enda. Så kanskje klarte jeg å gjøre noe riktig, selv om jeg ikke fikk masa til meg en grundigere sjekk med en gang?
Så nå venter jeg på resultatet som kommer på mandag, og da får jeg endelig vite om jeg kan skimte et ørlite håp om å komme meg på ski snart? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar