mandag 5. oktober 2009

Snøen har kommet:)

Jeg må vurdere å skjerpe meg når jeg ser hvor elendig det har vært med poster de siste månedene.. Men, men. Jeg skal prøve å poste mer jevnlig uten sånne lange oppdateringer om alt det lille som har skjedd siden forrige gang. Så jeg går rett på sak - i helga dumpa det plutselig 15-20 cm med nysnø i løpet av lørdag!
Om morgenen rundt halv ti kom pappa inn på rommet mitt mens jeg sov veldig godt, naturligvis og begynte å dra for gardinene. Idet jeg åpna øynene registrerte jeg med en gang at det var noe spesielt med lyset, noe jeg har lengta etter lenge nå. Kikka ut og lava det ikke ned store flak av hvitt gull som faktisk la seg på bakken? Jo, det er meget mulig at jeg burde drite i om det kommer snø eller ikke i vinter siden jeg ikke kommer meg på ski uansett, men det er noe med det likevel. Dessuten har jeg konstantert at jeg er en liten drittunge som ofte blir i bedre humør av at andre irriterer seg over småting - som snø. Særlig det at et stort flertall blir pissed hver gang det snør, så kommer jeg som er overgira vesen av pur lykke, de blir enda surere av at jeg er glad og de blir jeg i enda bedre humør. Om du vil kalle det for en god eller ond sirkel er ikke opp til meg ;)
Også.. Jeg satte meg opp med et glis å ser pappa på meg og sier "men du kan bare vente med å dusje eller ta på deg finere klær, for du har tre biler du må legge om dekk på". Så ja - jeg har lagt om dekk på tre biler på lørdag! Like greit, så kan jeg håpe at jeg kan det en gang jeg får bruk for det.. Men det kom snø, så jeg er fortsatt like glad:)

Må beklage at det sannsynligvis blir lite bilder og stash her framover, i hvertfall ferske.. Skjermen på pc'en kollapsa så den er inne til reparasjon hos Elkjøp på ubestemt tid. Nå som jeg har kjøpt meg speilrefleks og greier! Og jeg får heller ikke lagt inn noen bilder fra bursdagen til Ingebjørg på lørdag. Ingebjørg har endelig blitt 18 hun også :) Hurra!
Men man kan alltid kose seg med snøen som falt i fjor

Nok for i dag.. Er det ikke merkelig at da jeg faktisk skulle starte å skrive her igjen så skulle jeg egentlig forberedt meg til norskframføring om naturalismen til i morgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar