onsdag 7. juli 2010

Tidlig på jobb for å se på.. Troll?

Heia! Jeg er ferdig med fire av åtte dager på jobb som trampoline/minihøydebanesjef aka aktivitetsleder og gleder meg til å få tilbake følelsen i beina og ikke minst slippe å krabbe på kneet hele tida. Men det er chill, så jeg klager ikke på jobben min!

I morgen har jeg bursdag :) og må for dagens anledning kombinere 7 timer jobb, oppmøte på tidligere Beitøstølen leilighetshotell klokka 10, aller helst trening, muligens sykle tur/retur Beitostølen og i tillegg fikse bursdag med alle vakre mennesker som kommer på fredag før vi skal på a1.. hoho, gleder meg!

Og altså.. hvorfor skal jeg være på Beitostølen klokka 10? Jo, turistsamfunnets nye barneattraksjon åpnet i helgen og selvsagt skal alle som er i kontakt med turist aller helst vite hva vi snakker om... Så jeg skal på tur til Troll- og nisseland, tre etasjer med troll og nisser. Jeg er spent på om det overgår fascinasjonen min for nasjonalparksenteret på Dombås som jeg alltid skulle på da jeg var hos bestemor og bestefar som liten... Ingenting overgår gammeldagse interaktive nøkker og hekser fra eventyrene som spruter vann når du går forbi. Ble jo nesten like skremt hver gang. Tommelopp!

I sakens anledning prøver jeg å smelle ut en film fra det som skulle fungere som reklame for det kommende troll- og nisselandet, som ble satt opp der jeg jobber i fjor. Det var jo effektivt - ungene som stod i kø for å hoppe på trampolina gjemte seg bak ei tavle ved heisen, vettskremte. For øvrig var den styrt av bevegelsensorer og med køen rett ved siden av ... prater den i ett kjør hele tida. Tommelopp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar