fredag 24. desember 2010

GOD JUL!

Julenissen ga meg kikhoste i førjulspresang, så ga han meg trekanthostesaft i julegave. :)


De hakke no park..

Men, men, er ikke parken det står på juleaften? Hva er vel juleaften uten Tre nøtter til Askepott, nystekt ribbe, snø, blendende vakkert pyntet juletre fra skogen til naboen og karamellpudding til kjøling. Og påfølgende Disneyfilmer, julenisser og alskens juleklassikere både på og utenfor TVen. Forøvrig, jeg fikk bare med med Askepott fra ballet og ut fordi jeg var i bakken i 23 minus, for første gang iført 6 lag, inkludert ytterjakke. Og sorry, tre av lagene var ull, ikke gangster. Men så fryser man ikke heller:) Ribba, den brukes til forrett og 1. juledag i år. Storebror ville ha torsk til julemat. Så da får jeg snylte ribbesvor når den kommer ut av ovnen i stedet. Fascinerende å se hvor mye oppmerksomhet ribbesvoren får hvert år. Snø - det er øverst på ønskelista i år - jeg er kravstor. Får aldri nok! Og karamellpuddingen.. Det ble aldri pudding, så det blir molte til dessert. Noget spesiell jul. Enn ikkji - Jul er kos hvert år og nå står Reisen til Julestjernen for tur. Tilbake til tradisjonene, den er det altfor lenge siden jeg har sett. Da blir'e julestemning!

God Jul! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar