mandag 24. januar 2011

Tilstander i heimbygde

For de som ikke har fått det med seg - Top Gear surrer for tiden rundt på Beitostølen i en selvbygd skurtresker med plog, for å poengtere at engelske landbruksmaskiner kan fungere ypperlig til å holde det britiske samfunnet i gang vinterstid. Kort og godt, det er bare trioen i Top Gear som får til det. Via jobben i Beito Aktiv ble jeg sendt ned til Øyangen der de har aktivitetscamp og Top Gear-crewet filmet på isen. Egentlig uten mål og mening, men vi holdt i det minste bålet varmt i åttekanten. Noe som sikker passet Jeremy Clarkson helt greit, siden jeans i pudder sjelden fungerer svært bra.. Nok om det - alt når funker når man får kaffe med sukker? Fantastisk bilde ble også fiksa. Og jeg har poseskrekk, så jeg gikk som vanlig ikke inn for å ville være med på bildet..



Men om jeg er fotogen eller ikke, (hadde sikkert gjort et bedre forsøk om det var Richard Hammond) episke forhold hadde de i hvertfall! Og plogen er ute på isen, men fisheye på GoPro er dessverre ikke laget for å leke paparazzi på avstand:)


http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10029467

Gutta er jo råe. Det skal tross alt litt til for å få meg til å mene at et motorprogram er blant det morsomste jeg kan se på TV!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar