torsdag 6. januar 2011

Godt nyttår, folker! Nytt år, nye muligheter - en god, gammel klisjé.
Er for tiden tilbake på Lillehammer og det er helt greit. Jeg har de siste dagene vært nøodt til å brøyte meg ut av hybelen, eller traske ut med snø oppi skoene. Det plager meg ikke :) Særlig ikke når vi har to dager med skole fra åtte til ti, hvilket betyr Hafjell på direkten etterpå og helfri alle fredager hele vinteren. Litt langrenn resten av ukedagene har sikkert ingen vondt av og det foregår i snøen, så da får det gå.
Hafjell i dag var.. Mykt og upreppa, 20-30 cm pow burde ikke plage noen, til tross for at det ikke var nyshapa hopp. Det hadde de vel knapt sjans til. Men etter noen runder med oppkjkøring av spor så vi fikk fart ble det bra. Jeg endte riktignok opp med å finne ut at ribbeina tåler at jeg tryner på femmere på mykt føre, så i morgen satser vi på dra på-faktor! Spillelista er oppdatert med hyperaktive sanger, yr sier sol inntil videre og for øyeblikket laver hvitt gull ned fra himmelen.

Jeg trenger nye bilder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar