tirsdag 25. september 2012

Fantastisk morgen, dere

Hei fininger!
Akkurat nå sitter jeg med nyvasket hår og koser meg med en nydelig kopp kaffe - liquid luck, før jeg skal snu meg rundt for å dra på skolen. Samtidig sitter jeg og beundrer billdet av middagen fra i går, og gleder meg stort til dagens neste fargerike runde med taco og salat. Hjertehjerte. Ikke glem proteinpulveret og steviaen jeg putter i kaffen hver morgen, så den blir ekstra søt og god.

Nei. Jeg kødda. Hele veien. Jeg sitter her med dagens første life saver, en kopp kullsvart kaffe, slik den skal drikkes. Den hadde kun vært bedre om det ikke var pulverkaffe (Kjøpt på Kiwi, ikke på iHerb), men det er sånn hybeltilværelsen er. En god grunn ekstra til å dra hjem i helgen, der de har skikkelig kaffe. For å tråkke meg selv litt på tærne, kan jeg uansett leke litt livsstilsblogg og legge ut bildet av gårsdagens middag. Det ble egentlig veldig mye salat. Så da ble det etterfyll av elg. Alltid elg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar