tirsdag 16. oktober 2012

Back in business!


Er det noen som ikke har fått med seg hva jeg fikk gjort på søndag? Jeg kjørte økonomiske femten mil én vei, fra Beitostølen til Juvass for å kjøre ski før det stengte for sesongen. Vil det si at jeg har begynt sesongen tidlig, eller at jeg fikk klemt inn noen turer til i forrige sesong, slik at jeg egentlig ikke avsluttet med en seasonender?

Kortsvingene på toppen er noe av det skumleste jeg har gjort på veldig lenge, siden det ikke var godt å si om man kjørte oppover, nedover eller stod stille. De få svingene jeg turte å cruise mot flata i bunnen av bakken, derimot - det finnes knapt en bedre følelse etter ni måneder, låst til bakken uten ski på beina.

Tusen takk til pappa som lot meg låne superyarisen. Sannsynligvis den laveste, og eneste bilen på Juvasshytta uten firehjulstrekk og kjettinger. Ned og hjem igjen kom vi også. Flinke bilen ga meg tre turer på ski!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar