onsdag 21. mars 2012

Finito - fresh new start

Nå er jeg ferdig med korsbåndsoperasjon nummer to, i kne nummer to. Mener å huske at legene sa det gikk bra, så da er det bare meg og treningen det står på for å komme meg tilbake til moroa. Ligger for øyeblikket på sofaen med beinet strakt og hevet, vifter på tærne og beundrer blåfargen som blir dypere og dypere for hver gang jeg skifter kompress. Sparer dere for bilder av stingene og blåfargen og beholder plasteret på. I bunn og grunn føler jeg meg mørbanket og grovt mishandlet, men med gode intensjonser. Knark er tross alt fine saker.
I tillegg har jeg lest en hel artikkel som kanskje er relevant i forhold til eksamen neste torsdag. Det blir jo..festlig. Særlig siden jeg ikke har så veldig mye å gjøre på eksamensfesten etterpå, som alltid er den beste motivasjonen for å bli ferdig med eksamen. Jeg skulle mer enn gjerne blitt med på litt klassisk Lillehammerrølp. Det er alltid hygge, men da får bare resten av klassen feste litt ekstra for meg, så får jeg ta det igjen senere. Cheers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar