søndag 22. mars 2009

MegaPark

Oppdal 2o.-24. mars er synonymt med MegaPark, og for de som ikke vet det vil det si drøssevis med jibbere som kommer for å kjøre svær og bra park. Nå har jeg ikke så mange Megaparker å sammenligne med, jeg går ut i fra at parken i år er en av de bedre.

Dessuten betyr det litt konkurranser, og det er artig å få prøvd seg litt. På lørdag skulle det etter planen ha vært big air på det nederste hoppet, men heldigvis ble det utsatt til i dag fordi det var for mye vind. Pluss regn i bunn og snø på toppen. Ikke akkurat de beste forholdene. I dag, derimot fikk vi sol og vaarmt fint vær, og ble umiddelbart ganske mye mer stoka. Det var det også flere som var, og i løpet av de tre timene konkurransa varte fikk flere vist hva de er gode for. Husker ikke talle riksene som ble satt i fleng, men drøy kjøring var det i hvertfall!

Selv kom jeg på 2. plass i jenteklassa, etter Nina R. Andersen som kjører helt rått. Er utrolig artig å se jenter som setter både 7'ere og 9'ere flere ganger etter hverandre og derfor viser at det ikke er en engangshendelse. Gratulerer! Selv holdt jeg meg til 360 og 540 i tillegg til noen pene bails.. Ser ikke på det som noe stort tap ;) hadde det artig uansett, og de 1000 kronene i premiepenger kommer jo godt med :) særlig siden jeg trenger nye glass til brillene jeg knerta som skrenser...

Les det meste her:
http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=12&articlenr=56701
Enda er det igjen to dager, og håper det fortsetter med drapå faktor og hyggestemning. Er stoka på å få til litt nytt :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    kult att du skaffet dig blogg du också så att man kan få veta hur det går för dig! Så nu har du fått en fin länk från min blogg :) kram linda

    SvarSlett