torsdag 19. mars 2009

Pre mega update

Det her er uke jeg ikke skal klage på. I tillegg til å være på ski hele mandag klarte jeg teorien på tirsdag (på første forsøk :), onsdag vant jeg et par goggles fra Quiksilver (fordi jeg var raskt ute med å melde meg på campen på Beitostølen under Session 2953), i dag fikk vi igjen tilbud om å hjelpe til med å skli (og det var bluebird etter to dager med kraftig snøvær) og i morgen starter MegaPark. Hvilken uke? Eneste negative er at jeg presterte å fly på trynet på ett eller annet mystifistisk vis og forstua tommelen litt mer enn jeg er vant til og klarte å knekke innerglasset på brillene mine. Aner ikke hvordan jeg klarte det..
Men i morgen starter MegaPark, og det tror jeg kommer til å bli bra! Parken ser rimelig syk ut, og jeg gleder meg til å prøve hoppene nå. Gjorde ikke det i dag, men håper jeg setter noe kult i løpet av helga;)

Her er noen bilder fra parken:

Kinken har fått et artig oppsett



Storhoppet i bunnen av bakken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar