fredag 27. mars 2009

MegaPark finished

Litt sen Megaparkoppdatering for de to siste dagene, men det har nok litt å gjøre med at det ikke var så alt for mye som skjedde. Mandag var Oppdal og vind synonymt, derfor var ikke heisen det beste stedet å oppholde seg, men var der uansett. Det endte opp med å søke ly i skogen (var en liten spot der det nesten ikke blåste) der de på MegaCamp hadde bygd backfliphopp. Å flippe har vært et av målene mine i vinter, så da kunne jeg like gjerne prøve meg.. Det viste seg at med de rette tipsene så var egentlig ikke backflip noe stress, det eneste problemet er at jeg overroterte noen ganger og ble litt susete ut dagen og dagen derpå, men det ordna seg:) må enten lære meg å tilpasse farten eller bare slenge skiene på ryggen og slappe av i lufta. Må klare å sette den skikkelig i løpet av sesongen håper jeg, nå når jeg er i gang :) Resten av tida var parken i bunn og grunn bare hard, så ble ikke så stoka av det, dessverre.
Jeg skulle gjerne ha lagt ut noen bilder, men kameraet somla seg dessverre aldri opp av sekken.. Neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar