lørdag 14. mars 2009

Smak av påske

I dag var det en skidag i Oppdal som kun kan beskrives som episk. Man skal ikke klage når man våkner til bluebird, man spiser frokost til bluebird, man kommer i bakken og det er bluebird og det holder seg med sol og blå himmel helt til dagen er over. Når man legger til en bra og myk park, stoka folk og gode hopp kan man vel tenke seg til hvorfor jeg er fornøyd med dagen. I tillegg satte jeg stort sett det jeg ville på to av de største hoppene og det kjentes godt siden jeg ikke har satt noe særlig med triks siden jeg var hjemme på Beitostølen i vinterferien. Ble litt mer stoka på MegaPark neste helg, siden jeg har fått til litt :)
Dessverre ble det mer skikjøring enn bilder i dag, men det ordner seg kanskje etterhvert..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar