fredag 22. mai 2009

Langhelg

Det beste med mai er definitivt fridagene, det er det ingen tvil om. Og som en klok mann en gang sa - det eneste positive med Jesus er at hadde det ikke vært for han hadde vi ikke hatt alle fridagene.
Nå i helga dro jeg hjem og hoppa av på Beitostølen for å treffe noen folk - Frida, Morten, Bibbi, Syver, Tor og Ragnhild og vi stakk og bada på Helsesportsenteret. Jeg prøvde forresten å hile på en hest mens jeg venta på at de skulle komme subbende ned, men det så ut til at jeg har mista hestetekket dersom jeg i det hele tatt har hatt noe. På en annen side tror jeg aldri jeg har kommet helt godt ut av det med de senterhestene.. Etter noen timer med bading og jalla i svømmehallen dro vi opp på Peppes og spleisa på masse pizza til sju personer.. men ned gikk det uansett, så det var ikke noe stress. Peppes er digg når det ikke blir for mye og for tett:) Tror jeg har noen bilder også, men har ikke kabelen her nå.
Torsdagen var ikke så veldig mye å si om.. I dag var jeg og svømte igjen, bare på sas, sammen med Frida, og det ble litt trening og ikke bare plasking og tull:) men det sykt ineffektivt å ikke få til noe skikkelig beinspark eller kråle uten briller og luggen bare havner i kjeften eller øynene.. Også lukter jeg klor enn badet på hybelen da pappa vaska før jeg flytta inn.. Trenger tre dusjer før man får vaska av seg den lukta, men shit happens;)
Dessuten har jeg sikta meg ut det sykt kule jakka på intersport, kjøpe eller ikke kjøpe...? det var noe med cash også.. Betalte akkurat for skiene mine som jeg fikk i påska også kommer det ikke stipend før i august igjen (hvorfor i helvete kan ikke lånekassa innse at skoleåret for mange faktisk er ferdig i slutten av juni og at man må betale leie for den måneden og?).. På en annen side tror jeg at jeg dropper Fonna i år siden knærne krasja.. (og sparer noen kronasjer på det) Tør ikke å ta de på nytt for tidlig, eller ikke tørre å kjøre fordi de henger skikkelig sammen.. Tar heller noen ekstra turer til Juvass etter hvert:)
Nuh sitter jeg og hører på Valdres Radio, lokalradio er noe av det tørreste og artigste det går an å høre på og til tider en smule internt i Valdres. hehehe.. I morgen drar jeg til Oppdal igjen, for det skal være megabursdagsparty, så får vi se hvordan det blir :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar