onsdag 13. mai 2009

Tentamensfrei!

Endelig er jeg ferdig med årets siste tentamen. Siste tida på skola har egentlig gått litt slag i slag med prøver og tentamener og diverse shit, så nå er det godt å være ferdig med den biten. Jeg presterte forresten å gjøre tidenes tabbe på treningslæretentamen i dag og glemte å skrive kilder. Med tanke på at Joffa ikke har pratet om noe annet enn kildene sine i treningslæretimene sine den siste måneden lover jo det ganske bra! Får jeg stryk på grunn av det blir jeg seriøst irritert, uansett hva det har blitt sagt om kilder..
I morgen får vi dessuten vite om vi kommer opp i første eksamensrunde, det står mellom matte og tysk skriftlig tror jeg.. Seinere er det treningslære og av alle ting siste uka før sommerferien når vi egentlig burde fått lov til å chille fullstendig kan vi komme opp i muntlig. Herlig! Så får vi se hvordan det går..
I helga var jeg hjemme igjen (har ikke hatt ei helg på Oppdal siden før påske ö), for Kristin hadde bursdag. Folk gror på og nå har til og med hun blitt 18 og fått lappen og greier=) Helt til klokka 11 varte det, for da skulle alle over 18 til Fagernes. Når er det under to måneder til det er min tur=) Da skal jeg ha langkjøring både 7. og 8. juli, så bursdagen min går bort i bilkjøring.. Tror du det er lov til å kjøpe en symbolsk sixpack med øl og stappe i sekken om vi stopper på et kjøpesenter i Oslo eller Gjøvik?
Til helga er det 17. mai, tror jeg tar en tur til Dombås og treffer forhåpentligvis Frida der. Dessuten skal bestefar få seg bærbar pc og trådløst nettverk, så han trenger visst en konsulent på datakjøpsområdet, haha=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar