mandag 25. mai 2009

Se så flink!

I dag fikk jeg greie på at jeg ikke kommer opp i skriftlig eksamen, altså må jeg vente helt til 16. juni med å bli ferdig med eksamen, og jeg burde ikke chille mer enn jeg allerede gjør i noe fag før den 12. juni når jeg får vite hva jeg kommer opp i.. Krysser fingre og tær for at det ikke blir tysk i hvert fall..
Derfor fikk jeg et godt påskudd til å sette sammen den skohylla mamma kjøpte da hun henta meg på Oppdal før påske, siden jeg ikke fant noen unnskyldning for å ikke gjøre det ettersom jeg dessverre ikke så noen grunn til å lese treningslære til en eksamen jeg ikke kom opp i. Så nå går det altså an å komme seg trygt inn den første kvadratmeteren av hybelen min, med mindre du krasjer i selve skohylla. Jeg må helt ærlig innrømme at akkurat det der er jeg utrygg på.. Men det ble forhåpentligvis en hindring mindre, nå må man bare forbi noen sekker som gaper gjennom de neste kvadratmetrene.
Før:
Etter:



Imponert, ja? Men det så ut som om jeg hadde mange flere sko før... Når jeg tenker over det har det blitt færre.. Det var kanskje en grunn til at den skohylla ble kjøpt før påske..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar