onsdag 6. mai 2009

Hvilken dag

Er det noen som er interessert i å vite hva jeg gjør om dagen? Om onsdag 6/5-09 har vært mer eller mindre spennende i forhold til andre dager er slettes ikke lett å si, men jeg er imponert over meg selv. Jeg presterte nemlig å bruke mellom 30-45 minutter av første timen i dag på ergometersykkel, noe jeg finner fullstendig meningsløst, sånn helt egentlig.. Min forrige rekord var kanskje på 12 minutter eller noe. Men sånn kan det gå når man ikke får brukt beina til stort mer enda enn gamlehjemsknebøy på balansepute og fortsette å øve på å strekke ut høyrebeinet, siden det viste seg at menisken sannsynligvis har fått litt rufsete kanter. På en annen side håper jeg det hjelper sånn at jeg får gjort ting jeg synes ser morsomt ut så fort som mulig:)
Sommerski, slakkline, klatring, trampoline, løping, kunne sette seg rett ned på bakken uten problem (om det er morsomt kan diskuteres, men det er jo et mål ;)og sikkert masse annet som jeg ikke kommer på. Men jeg skal ikke klage - for det første kunne det sikkert gått verre, og det er helt sikkert folk som har eller har hatt det verre enn meg.
Nå skal kvelden gå med på å unngå tv2. Hva i all verden er vitsen med å sende fotball nonstop fra klokka 20.00 til over midnatt? Risikerer at det resulterer i noe annet meningsfylt (haha) eller eventuelt innlevering i treningsledelse. Ender det opp med Paradise konkluderer jeg med at dagen har vært meningsløs, no matter hva annet som kunnne ha skjedd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar