onsdag 9. mars 2011

Nikita Chickita 2011

Oppsummering fra helgen med både bilde og artikkel, det er ikke verst? Eller bare latskap...
Første helga i mars kan jeg kort og godt si gikk i høygir, med alt fra skikjøring til rastafa. Moro for ungene!
Nikita Chickita var en ski- og snowboardcamp som ble holdt i Hafjell, der vi fikk ha Backyard for oss selv, uten ferierende småbarn med foreldre under hoppene. Lørdag holdt vi på å blåse bort, selv i backyard. Da jeg kom opp klokka 11 etter å ha bytta ut noen knekte stoppere på Intersport, flommet en luftig snøelv oppover parken. Betyr oppdrift på hoppene det! Eller ikke.. Men vi klarte å ha det moro lell! Noen ganger trengs dager der man kjører og leker aktivt på småhopp og rails, selv om jeg føler det har blitt ganske mange av dem i det siste.. Er klar for store hopp igjen:)
Søndag karret vi oss opp til Hafjell igjen som stilte med sol og lite vind, ergo god stemning til konkurransen der vi fikk et par oppvarmningsrun hver.. Funka jo fett det, stilte ikke akkurat med ambisjoner, men ville heller bare chille, ha det moro og se hvordan det gikk. Det endte med å bli blant de seks som kom til finalen det.. Så sånn gikk det, og jeg bare lekte meg videre og satset på litt småtriks uten å stresse, ettersom noen av jentene dro på ganske bra! Var fornøyd med femmer og å kjøre switch på resten av hoppene og det jeg klarte på boksen.. Så presterer jeg fortsatt å vinne, når jeg egentlig ikke tenkte å komme til finalen engang? Ikke skjønner jeg, men moro var det.. ;) Muligens var det all reggaen fra lørdag som fortsatt hang igjen så stilen ble like avslappet som hodet. PS: med den uttalelsen skal det sies at jeg sikter til musikken, og ikke enkeltes holdning til diverse knark man kan linke til det.. Men ja, Nikita Chickita Scandinavia 2011 funker det.
Foto: Playboard
Artikkel: http://www.response.no/node/84660

Lørdag ble vel egentlig det mest minneverdige - Hafjell, grillpølser i stekepanne til middag (grillen funka ikke), beundre shredding i hagen, finne den perfekte instillingen på espressomaskinen min, *luftgitar*, Jessie J, påfølgende reggaeparty til musikken tyter ut av ørene på deg, og være så gira som det går an med masse bra og enkelte like gira mennesker. Synd for alle andre, veldig fint for oss som vi kan glise lenge av :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar