mandag 28. mars 2011

NM Slopestyle

Lørdag tror jeg ble årets hittil lengste dag for min del. Det var kort og godt opp klokka fem for å dra seg ut i bilen og kjøre nærmere tre timer til Bærum for å få registrert seg til slopestyle-NM kvart på ni.

Av rundt 60 deltakere, var vi så mye som fire jenter til sammen, fordelt på tre klasser. Arrangementet var faktisk overraskende bra. Hadde ikke all verden til forhåpninger siden treningene ble avlyst i hytt og gevær i forkant, men det var med god grunn, ettersom det har vært vått og varmt der hele uka. Greit at det blir igjen litt av løypa og! Coursen og folket solte seg i bluebird hele dagen, og det veier opp en del for at løypa var stein(is)hard, og i motsetning til i Hafjell var ikke fart akkurat noe problem.. Det endte opp med noen kollapser i landinga, både på meg og en god del andre. Jeg var ikke alene om å kjenne Kirkerud på søndag! Halve underarmen min er for tida drapert i blå-grønne sjateringer. Men god stemning veier opp for det meste:)

På tittellista gikk det forsåvidt veien, når det gjelder egenvurdering er jeg ikke helt imponert. Jeg er kanskje litt som Bjørndalen - en tittel er ikke alt, dersom kjøringa kunne ha vært bedre. Men jeg fikk hilse på kronprinsen og skipresidenten, og det er jo så kult at jeg overlever:) Kan det claimes så skal det claimes! Søndag ble hviledag, en kjapp tur til Beitostølen før det blåste så man ikke fikk fart og mandag bar det til tannlegen som gledelig kunne bekrefte at jeg snart har levd i 20 år med null hull. bank i bordet.

Nå er det tid for Megapark på Oppdal og det ser lovende ut!


Oje :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar