torsdag 3. mars 2011

Siden nyttår har jeg igrunn bodd i superundertøy, sportsbh og skibukse. Kan ikke påstå at det plager meg nevneverdig, for det betyr:
- Vi har lite skole, hvilket betyr at man kan kjøre masse ski uten å gå glipp av noe.
- Jeg har bodd i Hafjell og hjemme på Beitostølen og kjørt og jobbet med diverse utfall aka slitte lår, blå knær og penger
- Det blir så lett å pynte seg når man skal ut. Det er bare å ta på seg en olabukse, vaske ut luesveisen og fiffe opp blikket så er alle glade.
- Man får mat, klesvasken gjør seg nesten selv og livet er storklasses.
Så kommer man tilbake på hybelen, innstilt på at man kanskje skal være her en stund og åpner ballet med å skulle støvsuge og ender opp med å vaske hele kåken. Jeg fortjener kort sagt et klapp på skulderen :)
Torsdag dro Mari og jeg til Oslo, så det ble en kombinasjon av å se The Arctic Challenge slopestyle coursen, som var svær og så latterlig morsom ut. Dessverre
Framover blir det enda mer skikjøring. God tid til Hafjell til uka, så er det hjem til parken på Beitostølen i helgen og jobb, så følger Nikita Chickita i Hafjell og Norwegian Open på Dombås etterpå.

Nå har endelig beina kommet seg, selv om jeg fortsatt har igjen vel 3 uker pluss før jeg burde gi meg selv lov til å gå på trynet i igjen(...ehm). Men lell, det har blitt mars, og jeg dro tilbake til Lillehammer for å få kjørt litt Hafjell i solen, så hva skjer? Kjære Moder Karma gir meg omgangssyken fordi jeg dro hjem for å jobbe. Anywhy, nå ligger jeg ikke lenger og sover på badegulvet fordi det er varmt, men har lært meg å spise forsiktig igjen, uten at det umiddelbart dukker opp igjen, så nå blir det Hafjell snaaart! Hvor snart det blir gjenstår å se - enten blir det bare én Ringenes Herre film i utvidet versjon, eller så blir det en tredje dag med de to resterende og en tredje dose VM direkte og minst fire repriser av vår forhåpentligvis varende suksess.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar