torsdag 2. april 2009

Til ære for Andreas

Her kommer oppdateringen Andreas mente manglet, siden jeg ikke har oppdatert bloggen helt siden 27. mars. Greit, det tar kanskje litt tid mellom hvert innlegg, men det kan jo ha noe å gjøre med at det ikke alltid er noe bemerkelsesverdig som skjer til enhver tid? Men dere kan jo legge igjen en kommentar om hvorvidt dere synes det er interessant å lese om forkjølelse og pendling mellom nesesprayen og dorullen for litt episk snyting? Jeg må medgi at jeg aldri har hatt helt teken på det der. Får aldri den Donald-lyden, og jeg blir vanligvis bare tettere uansett..

Men for å være litt mer saklig:
Rett etter MegaPark ble jeg snydens forkjøla og svima rundt på skola hele uka, muligens påvirket av noen hodesmeller etter MegaPark. I helga mista jeg luktesansen og det nye jungelordtaket er som følger: "Du vet du er tett i nesa når du søler makrell i tomat over hele deg og ikke klarer å kjenne lukta av det". Den havna på vask ganske fort siden synet var i orden, heldigvis ;)

Nå begynner jeg å lure på om jeg skal skrive i fortid eller nåtid, siden det her skal være et "manglende" innlegg som hadde passa bedre på søndag.. Jeg løser det på denne måten:
Trysil på mandag, hjem på torsdag, bra værmelding, legger i fin form siden jeg ikke har vært på ski, på en annen side litt sliten pga. forkjølelse. Men det løser seg, for Trysiltur blir det uansett!
Og særlig siden jeg aldri har vært der før - Stooka! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar