mandag 15. juni 2009

Effektiv eksamenslesing

Jeg skal prøve å til en kort blogg mellom alle mine fornuftige tanker omkring den norske politikken.
- lese
- facebook
- prøve å lese
- finne fornuftig problemstilling som det skal være mulig å svare på
- tilfeldige turer på butikken
- smågodt og nøtter
- Jackass
- sove
- lese
- skrive
- revurdere problemstilling fordi svaret ikke stemmer med spørsmålet
- en tur til på butikken
- Første del av "The Postman"
- sove leenge
- jobbe
- sa jeg facebook?
- turer på butikken har jeg nevnt.. men ikke å kjøpe en paprika og pizza og ikke spise noen av delene fordi man har annen middag..
- facebook da?
- og den stygge problemstillinga?
- Maries motivasjonssmoothie =]
- Spotify! og mer musikk. og yoga? og disneychannel!
- lei facebook
- fryktelig lei facebook...
- og henge litt på skola der det nesten ikke er folk, bare for å få litt input på at man ikke er det eneste som er lei. Før man samler alt til en side med stikkord om det norske maktforholdet.

Men om 18 timer er jeg ferdig med eksamen og da er det slutt på skola for i år! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar