fredag 5. juni 2009

Vaffel

Jaaa.. Nå er det to måneder siden jeg tok knærne og til tider gjør det brukbart vondt enda. Ikke på samme måten som for to måneder siden, det er mer som om noen koser seg med å kjøre en strikkepinne fram og tilbake i kneet. Vil ikke akkurat påstå at det kan beskrives som deilig. I såfall må man være en smule sær, og sånn sær er jeg ikke.. Uansett, siden det fortsatt gjør fettjvondt til tider har det blitt fiksa MR sånn at jeg får sett hva som er igjen inni der og hvordan de ser ut. Og det ble ikke senere enn 22. juli, noe som vil si sånn ca. 1 1/2 måned til og over halvveis ute i sommerferien. Så jeg krysser fingrene for at det i det minste slutter å gjøre vondt. Sånn at det kanskje kan gå an å begynne å gjøre morsomme ting igjen. Jeg har nemlig fått beskjed på at jeg ikke får gjøre noe som er morsomt, og det verste er at det ikke er ment som humoristisk eller noe, det går faktisk ikke an å gjøre noe morsomt.. Så om det ikke kommer seg snart så kan jeg sikkert vinke til sommerskikjøringa også.. Fonna har jeg allerede sagt farvel til, så hvorfor ikke noen turer til Juvass og?

Men men.. Jeg får trøste meg med noen bilder fra helga da jeg var hjemme og det var knallvær, glovarmt og sol, vi bada, steikte i sola (men ulikt/skeivt resultat) og jeg ble faktisk ikke solbrent før mandag 2. pinsedag og da hadde jeg berga vårsola i to dager! Det er ikke ofte skjer meg.. Dessuten er det bare to uker til sommerferien (hvordan enn den blir..?), men så må jeg gjennom eksamen først.. - don't wanna think about it -


Furustrand var kos :)

Også så det sånn ut på Oppdal 3. juni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar