onsdag 15. april 2009

Dammit!

En liten oppdatering om knær og den kommende helga..
Jeg sjekka knærne mine hos en fysioterapeut i dag, og det ser ut til at det som er igjen av skisesongen ble enda kortere for min del. I hvertfall om jeg vil slippe å få vondt. Det ser ut til at jeg har strekt noen leddbånd i knærne, og da er neppe det smoothe hoppet på rundt 18 meter ganske uaktuelt til helga. Med det ryker jo NM i big air og uoffisielt NM i slopestyle.. Kjipt, men det er sånn det kan gå. Heldigvis har jeg ikke tatt korsbåndet eller røket noe, så jeg slipper å miste neste sesong, og det er jeg glad for siden det først måtte smelle. Men faen, det er litt surt uansett, siden Session 2953 er det eneste jeg virkelig hadde hatt planer om å delta på i vinter.. Så nå blir det NM og Quiksilvercamp fra sidelinja og tilskuerbenken.

Så nå misunner jeg alle dere heldiggriser som får kjøre til helga, og jeg tror dere kan glede dere! Siden jeg ikke har vært på ski siden mandag har jeg ikke sett hvordan parken ser ut for øyeblikket, men av de få bildene jeg har sett ser det fett ut! Så dere som kommer til Beitostølen i helga, nyt det og kjør hardt, vilt og med stil så det blir noe å se på;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar