lørdag 4. april 2009

Palmelørdag i Oppdal

Fy flate. Akkurat nå sitter jeg i sola og har hatt en episk dag på ski. Har ikke gjort de store tingene, men har landa backflipen skikkelig på beina og bakken har vært full av slush og vi har bare lekt oss i hele dag. Til tross for at Tone feira 18-års dagen sin i går, kom de fleste seg ut på ski og folk var stoka, og det er alltid gøy :)


Sånn ser det ut hos meg nå

Været er fortsatt bra, det har ikke vært en sky på himmelen i hele dag og sånn er det fortsatt. Så her gjelder det å komme seg ut og slikke sol så lenge det varer. Jeg begynner påska med sjokolade og yoghurt. I kveld kommer mamma, så får jeg med meg diverse saker og ting hjem som det er stress å få med seg på toget. Så i morgen blir det altså hjemreise til Valdres, så blir jeg der i to uker til Session 2953 er ferdig. Er spent på å komme hjem og se parken nå, og håper den blir fet! Er en grunn til at den fikk tilnavnet MegaBeit i fjor, etter at den tydeligvis var bedre enn Megapark. Kanskje ikke like mange hopp i line og greier, men mer spektakulært. Gleder meg masse, og håper det kommer masse folk, både på ski og brett, jenter og gutter (må få danna jenteklasse på NM), for det blir bra :)
http://www.session2953.com/

Kom dere ut og ha en god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar