mandag 13. april 2009

Kongen av Jotunheimen

Jeg er altfor treig til å rable ned hendelser, det skal jeg ha..
Fredag var jeg på Filfjell for å kjøre big air konkurranse, en lokal og uhøytidelig konkurranse, som likevel var morsom å kjøre. Hoppet var en brukbart stor step-down, som jeg egentlig ikke er helt trygg på, men det er jo bare å hive seg ut i det, så jeg har fått litt mer erfaring med hopp med sprett, høyde, hangtime og lang vei ned til landinga. Det trengs;) Det gikk ikke så aller verst, jeg landa det jeg hadde lyst til. I finala landa jeg noen 3'ere og en 540, så er fornøyd siden jeg tryna brukbart noen ganger i kvaliken. Hender det blir litt uforberedt kamikazekjøring ;)

Dessverre var det bare to jenter som kjørte der, ei på brett og jeg. Det endte opp med at jeg vant, og jeg klager ikke :) I år blir det Vinjerock, og jeg har klart å skrape sammen penger til å betale skiene mine uten å få det største underskuddet :) Ellers var det også bra kjøring, og jeg digger en konkurranse uten at alt og alle er så G og greier.. Staute valdrisa så komentatora gjer se nok ein gong i blant, og det skapa ei trivele avslappa atmosfære oppe i fjellheimen. We like!


Genial ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar